Архіви за Грудень, 2017

postheadericon З нетерпінням я чекаю день Святого Миколая!

Свято Святого Миколая

Напередодні свята Святого Миколая депутат Черкаської міської ради Лукирич Станіслав Іванович передав теплі слова та солодкі подарунки дітям дитячого садочка.
Адміністрація закладу, батьки та діти висловлюють щиру подяку депутату за привітання зі святом!

postheadericon Консультація для батьків по роботі з оздоровлення та фізичного виховання дитини

       Роботу з оздоровлення та фізичного виховання слід проводити на основі спільних спостережень, пошуків педагогів, медиків та батьків. Згідно з програмою «Дитина» педагоги ставлять перед собою мету:

  • розроблення та втілення нових організаційно-педагогічних нетрадиційних форм і методів виховання та навчання дошкільнят (з урахуванням побажань батьків);
  • залучення батьків до активної участі в навчально-оздоровчий роботі;
  • збереження та зміцнення фізичного й психічного здоров’я дітей, підвищення фізичної та розумової працездатності;
  • розвиток кожної дитини за індивідуалізованою програмою, оздоровлення дитячого організму;
  • формування життєво важливих видів основних рухових дій: ходьби, бігу, метання, лазіння;
  • розвиток сили, швидкості, координації рухів, гнучкості;
  • сприяння формування правильної постави, профілактика плоскостопості;
  • загартування, профілактика застудних захворювань.

       Найбільш ефективними для виконання програми є створення умов для емоційного благополуччя дитини; побудова навчальної діяльності в динамічному режимі, а також оздоровчі заходи, як-от: вправи з формування правильної постави, профілактики плоскостопості, різновиди масажу. А також аромотерапія, фітотерапія, плавання, психологічні ігри з розвитку рухової активності та розвитку пластики, роздільне харчування, міні-туризм, спортивні свята, розваги.

      Зупинимося детальніше на оздоровчих заходах, основним з яких є загартування. Окрім повітряних та сонячних ванн, купання в літніх басейнах, широко слід застосовувати обливання ніг контрастною водою після денного сну, ритмічна гімнастика, аеробіка, заняття на тренажерах у спортивній залі, на майданчику.

    Після сну дітям можна запропонувати доріжку здоров’я” – обливання ніг контрастною водою, потім ходіння по фланелевий серветці, що розстелена на ребристому або голчастому килимку і змочена 10% розчином солі. Тривалість процедури (діти тупають, підстрибують на доріжці) збільшується від 3 (початковий етап) до 15 секунд. Потім малята по черзі витирають ступні ніг об сухе махрове простирадло, розстелене на підлозі.

      Після сну необхідно використовувати загартування повітрям різної температури. Діти виконують легку гімнастику в спальні, а потім переходять до виконання наступних вправ у груповій кімнаті, де температура після провітрювання нижча за ту, що на вулиці (влітку або навесні).

      Тренування дрібної моторики. Це вправи з розгляду пальчикової гімнастики, які однаково подобаються дітям як молодшого, так і старшого дошкільного віку.

  Для урізноманітнення вправ можна підібрати багато цікавого природного та ігрового матеріалу: кільця-еспандери, каштани, шишки, набори пористих губок, маленькі дзиґи, кольорові мотки ниток (для перемотування), набори мотузочків, шнурки для розв’язування та зав’язування вузлів, мозаїку для складання.

    А ще малята дуже люблять горіховий масаж” – затиснувши в долоні, перекочують два волоські горіхи 2-3 секунди. Це активізує енергетичні точки.

   Такі прості види масажу слід постійно використовувати під час фізкультхвилинок, на заняттях, у перервах між заняттями, на фізкультурі тощо. Вправи на координацію правої та лівої руки, де потрібні увага, зосередженість, проводяться на початку заняття.

  Крапковий масаж. Використовується в роботі зі старшими дошкільниками. Його проводити можуть самі батьки за умови відповідного позитивного емоційного настрою. Себто не за вимогою – „це потрібно”, а за бажанням: “я хочу, бо від масажу мені добре”. Попередньо з дітьми проводиться навчання техніки крапкового масажу.

  Масаж стопів ніг. Це різновид самомасажу, який можна використовувати за будь-яких умов: удома, в дитячому садку, в поході, на тренуванні – як сидячи, так і стоячи. Можна використовувати різні комплекси вправ, де діти руками погладжують, розминають, розтирають стопи ніг або розминають стопу стопою, виконують колові рухи, згинають та розминають стопи. М’ячі різного розміру з гладкою та ребристою поверхнею перетворюються на чудовий масажер, коли їх катати стопами вперед-назад по колу. Те саме можна сказати про ходіння по довгих та коротких гімнастичних палицях, а також по канату.

postheadericon Причини появи мовної патології

В останні роки значно зріс відсоток дітей з мовленнєвими порушеннями. Крім того, з року в рік зростає кількість таких, які практично не говорять.

Коли дитина не промовляє жодного слова, намагайтесь допомогти їй. Передусім треба визначити причини тривалого мовчання. Уважно придивіться до малюка: йому вже третій рік, і ви весь час поруч. Що ж саме, на вашу думку, не дає йому змоги заговорити раніше? Що спровокувало запізніле мовлення?

Перша причина

Домінування процесу розуміння мовлення співрозмовників пригнічує процес активної мовної діяльності дитини. Вона здатна показати рукою, вказати поглядом, поворотом голови безліч речей, про які її запитують, правильно виконати вказівки дорослого. А  той очікує від неї появи перших слів, покладаючись на те, що вона розуміє їх, і не переймаючись потребою створення ситуацій предметної дії. Коли малюк активний у різних життєвих проявах, зацікавлено і з розумінням слухає дорослого, то врешті-решт  він заговорить. Це, найімовірніше, буде “прорив” мовленнєвої активності, що приємно здивує тих, хто поруч із ним.

Друга причина

Етап оволодіння дитиною словами-назвами тривалий час лишається незмінним. Дорослі просто називають предмети та об’єкти, які викликають у неї інтерес, і зовсім не пояснюють їхні ознаки та властивості, не показують, як можна діяти з ними. Розповіді, бесіди, читання творів художньої літератури, спільні ігри з малюком лише поодинокі.

Третя причина

Батьки вважають, що прояви їхньої любові забезпечать повноцінний мовленнєвий розвиток дитини, і вживають лагідні слова до неї протягом  перших двох років. Вони не усвідомлюють, що суто емоційне спілкування (як види діяльності) має домінувати значно коротший відтинок часу.

Четверта причина

Велика кількість іграшок. яких у дитини стає дедалі більше, захоплює її. Їй досить звичайного маніпулювання ними, причому вона проявляє лише звукову активність. Задоволені й дорослі, вважаючи, що малюк уже здатний бавитися сам, не набридає їм, і що з окремих звуків неодмінно вийдуть слова.

П’ята причина

Поява так званих дитячих слів – цілком закономірний процес. Дитина ще не здатна вимовити слово так, як воно звучить в устах дорослого. Розвиненість м’язів її артикуляційного апарата ще не досконала, що й призводить до спотворення, заміни, пропусків звуків мовлення. Дитячий же варіант слова розчулює, захоплює дорослих, і вони, щоб подовжити свій емоційний стан чи викликати таку саму втіху в знайомих та родичів, вживають це слово й у власному мовленні. Тож дитина має спотворений зразок для наслідування і не відчуває потреби в удосконаленні своєї звуковимови.

Шоста причина

“Зчитуючи” жести, звукокомплекси, міміку дитини, батьки розуміють усе це й ураз задовольняють її потреби. Отже, для неї не актуалізується необхідність докладати мовленнєві зусилля.

Сьома причина

Дорослі переважно здійснюють догляд за малюком, а мовленнєвому спілкуванню не надають належного значення та ваги. Його голосові реакції лишаються поза увагою й без відповіді, стимул їх активізації та розвитку  відсутній. Відтак збіднене мовленнєве середовище перешкоджає мовленнєвому зростанню дитини. Але ж вона не має іншого способу навчитися говорити, як лише наслідуючи мовлення дорослих.

Отже, мовленнєвий розвиток дитини – вагома складова і показник її психічного, розумового та емоційного розвитку. Недоліки та вади мовлення, які можуть виникнути в різні періоди дитинства, позначаються на інтелектуальному та комунікативному розвиткові, руйнують особистість, спричинюють соціальну незрілість.

Секс шоп Купить мед. справки