Архіви за Серпень, 2020

postheadericon ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОГУЛЯНКИ

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОГУЛЯНКИ

безпечна прогулянка 4 клас

Сім правил для педагога

про виносне обладнання

Виносьте різноманітне обладнання

Обов’язково виносьте на ділянку ігрове обладнання:

  • для розвитку рухів;
  • різноманітних ігор: сюжетно-рольових, спортивних, ігор з водою, піском і вітром, з великим будівельним матеріалом;
  • трудової, дослідницької та вільної рухової діяльності.

Добирайте ігровий матеріал з урахуванням статі дітей — для хлопчиків і дівчаток. Стежте за тим, щоб іграшки відповідали інтересам вихованців.

Добирайте відповідно до віку дітей

Якщо цього літа ви працюєте в різновіковій групі, то під час підготовки ігор і спільної діяльності враховуйте психофізіологічні особливості дітей різного віку. Тоді кожна дитина знайде собі заняття та не нудьгуватиме.

Старші діти активніші. Щоб вони не заважали меншим вихованцям, визначте на ділянці місця для спостережень, рухливих, сюжетно-рольових та інших ігор. Протягом прогулянки контролюйте діяльність дітей і пропонуйте їм ігровий матеріал, зважаючи на ситуацію.

Зберігайте в закритих контейнерах

Зберігайте виносний матеріал у спеціальних закритих кошиках, ящиках, коробках чи контейнерах. Після прогулянки закривайте їх кришками. Це допоможе залишати обладнання чистим.

Систематизуйте виносне обладнання так, щоб у кожної речі було своє місце. Зберігайте контейнери з обладнанням у вільному доступі для дітей, щоб вони могли самостійно його використовувати.

Перевіряйте чистоту та стежте за справністю

Регулярно мийте виносне обладнання після прогулянки. Для цього застосовуйте мильно-содовий розчин. Залиште в ньому іграшки на 15 хв, відтак ретельно промийте водою, витріть насухо й залиште висихати на відкритому повітрі. Гумові іграшки ретельно відтискайте, аби в них не утворилася пліснява.

Щоб уникнути травм у дітей, перед кожною прогулянкою перевіряйте справність виносного обладнання. Переконайтеся, що немає зламаних деталей і гострих країв. Вага обладнання також має бути безпечною, щоб дитина не постраждала, якщо його впустить.

Оновлюйте й періодично змінюйте

Щоб стимулювати ігрову, рухову, пізнавальну й дослідницьку активність дошкільників, періодично змінюйте виносне обладнання. Виносьте нові предмети й забирайте на якийсь час старі, які вже не такі цікаві дітям.

Використовуйте нестандартне виносне обладнання. Наприклад, зробіть із підручних і залишкових матеріалів обруч-павутинку, гантелі, моталочки, більбоке. Головне, щоб обладнання було безпечним, естетичним, технологічним і зручним у використанні.

Оптимізуйте кількість іграшок

Виносного обладнання має бути достатньо, щоб виконати всі завдання літньої прогулянки. Проте в різних вікових групах його кількість має змінюватися. Для молодших дошкільників підготуйте іграшки у достатній кількості, щоб уникнути конфліктів.

Старшим дошкільникам пропонуйте менше іграшок. Натомість спонукайте їх домовлятися під час спільних ігор та використовувати предмети-замінники. Запропонуйте дітям виготовити частину іграшок самостійно з природних і залишкових матеріалів. Навчайте дітей використовувати замість відсутніх атрибутів для сюжетно-рольових ігор підручні матеріали.

Підказуйте дітям, як правильно використовувати

Аби створити на прогулянці гнучке та розвивальне середовище, застосовуйте багатофункціональні матеріали й обладнання для ігрової діяльності дошкільників. Не змушуйте дітей використовувати обладнання чітко за призначенням і лише певним чином.

Дозвольте дітям змінювати простір ділянки за допомогою виносного обладнання. Так вони зможуть виявляти ініціативу й самостійність, у них виникатимуть нові ігрові задуми. Наприклад, вони можуть взяти таз і лопатку й уявити, що пливуть на човні та загрібають воду веслом.

postheadericon АЛГОРИТМ ДІЙ ЗДО

                                                 Алгоритм прийому дітей під час карантину                                            

 ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

комбінованого типу №10 «Ялинка» Черкаської міської ради

_____________/В.В.Рисіч

 

ТИМЧАСОВИЙ АЛГОРИТМ ДІЙ

працівників закладу дошкільної освіти

 з метою недопущення поширення

коронавірусної інфекції (COVID – 19)

         На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою організації заходів щодо недопущення поширення випадків коронавірусної хвороби в ЗДО №10 «Ялинка» впроваджуємо наступний алгоритм дій:

  1. Провести позачерговий інструктаж працівників дитячого дошкільного закладу щодо проведення протиепідемічних заходів для запобігання виникнення та розповсюдження коронавірусної хвороби (COVID-19) в дитячому дошкільному закладі.
  2. Перед відкриттям навчального закладу проводиться генеральне прибирання з використанням дозволених Міністерством охорони здоров’я України дезінфекційних засобів та кварцування і провітрювання приміщень.
  3. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків. За можливості, температурний скринінг проводити за допомогою безконтактних засобів вимірювання.
  4. Температурний скринінг дітей проводять при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.
  5. Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань:
    • при проведенні початкового температурного скринінгу – не допускаються до відвідування;
  • при поточному скринінгу – ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
  1. Ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлі. Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.
  2. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник (банер) про необхідність та плакат із технікою обробки рук антисептиком.
  3. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, обробка рук антисептиком, миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом працівників дошкільного закладу.
  4. На період карантину забороняється:
  • використання багаторазових (тканинних) рушників;
  • використання м’яких іграшок;
  • використання килимів з довгим ворсом;
  • перебування у вуличному взутті всередині приміщень;
  • проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів).
  1. На період карантину рекомендується:
  • проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних

заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

  • надавати пріоритет руханкам, іграм, що проводяться на відкритому повітрі;
  • переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;
  • обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
  • обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
  • обмежити сенсорні заняття та ігри (наприклад ліпка);
  • забезпечити адаптивне харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, що харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

11.Організувати навчання вихованців дошкільного закладу в ігровій формі методам захисту в умовах поширення вірусних інфекцій та методам самооцінки і контролю стану і рівня власного здоров’я з врахуванням вікових особливостей сприйняття інформації.

  1. Необхідно забезпечити максимальну ізоляцію всіх груп у ЗДО з метою мінімізації контактів, спланувати маршрутизацію окремих груп та за можливості для кожної з них організувати окремий вихід.
  2. Інформувати батьків про заборону відвідування дітьми з підозрою на ГРВІ загальноосвітніх та дошкільних закладів, занять в закладах позашкільної освіти.
  3. Посилили контроль за дотриманням режиму миття рук. В дитячих дошкільних закладах забезпечити миття рук не менше 6-8 разів на день. Щоденно проводити п’ятихвилинки «Чисті руки» з вихованцями закладів освіти. Навчити дітей не торкатися брудними руками очей, носа чи рота.
  4. Доступ сторонніх осіб у заклад дошкільної освіти забороняється, за винятком робіт, пов’язаних з освітнім процесом, господарськими потребами (ремонт, обслуговування обладнання тощо) та наданням медичної допомоги.
  5. У дошкільному навчальному закладі, за потреби, дозволяється присутність в роздягальні лише одного з батьків (чи іншого супроводжуючого родича/няні тощо).
  6. Проводити серед працівників закладів, членів батьківських комітетів профілактично-роз’яснювальну роботу з питань, пов’язаних з профілактикою коронавірусної хвороби (COVID-19), а також грипу та ГРВІ, приділяючи особливу увагу здоров’ю дітей, в тому числі шляхом розміщення відповідних матеріалів на інформаційних стендах.
  7. Батьківські збори проводити онлайн.
  8. Максимально обмежити моногрупове проведення спортивних, культурно-масових та інших видовищних заходів (відвідування виставок, музеїв, концертів, змагань тощо) та заборонити міжгрупові заходи.
  9. Запровадити посилений протиепідемічний режим та забезпечити проведення вологого прибирання та дезінфекції приміщень в кінці робочого дня, а також регулярно провітрювати приміщення. Проводити дезінфекцію столів, столового посуду, спортивного та навчального інвентарю, іграшок. Забезпечити дотримання температурного режиму. Перед початком проведення масових заходів забезпечувати проведення дезінфекційних заходів та провітрювання приміщень. Необхідно систематично проводити провітрювання, вологе прибирання, з використанням дозволених Міністерством охорони здоров’я України дезінфекційних засобів та кварцування приміщень, з дотриманням усіх вимог техніки безпеки та чинного законодавства. При проведенні дезінфекції приміщень особливу увагу звертати на обробку поверхонь меблів, дверних ручок.
  10. Посилити контроль за організацією питного режиму, звернувши особливу увагу на забезпеченість одноразовим або індивідуальним посудом та проведенням обробки кулерів і дозаторів.
  11. У випадку підозри на коронавірусну хворобу (COVID-19), забезпечити ізоляцію вихованця/педагога/працівника до приїзду спецбригади. Із контактними учнями/педагогами/працівниками провести роз’яснювальну роботу щодо поведінки в умовах епідемічної ситуації захворюваності, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV (COVID-19), а також донести цю інформацію їх батькам. У приміщенні ДНЗ, де перебувала особа з підозрою на захворювання, провести термінову дезінфекцію засобами, що дозволені законодавством до застосування та його кварцування і провітрювання.

23.Адміністрація дитячого дошкільного закладу повинна забезпечити:

  • працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • навчання серед працівників щодо правил використання засобів індивідуального захисту, їх утилізації та контроль над дотриманням цих правил;
  • постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах;
  • інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;
  • провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • недоступність контейнерів (урн) для використаних ЗІЗ, запасів дезінфікуючих засобів та засобів для прибирання для дітей;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).
  1. Працівники дитячого дошкільного закладу повинні:
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.
  • рекомендувати в приміщенні використовувати медичні маски.

postheadericon ПРАВИЛА РОБОТИ ЗДО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Правила роботи дитсадків під час карантину. Що потрібно знати працівникам  та батькам : 24:05:2020 - te.20minut.ua

ПРАВИЛА РОБОТИ

закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №10 «Ялинка»

під час карантину

(на підставі Постанови Головного державного санітарного лікаря України

від 21.05.2020 №25 «Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину

у звязку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19)

 

  1. Доводимо до Вашого відома, що під час адаптивного карантину, прийом дітей буде здійснюватися з 8.00 год. до 8.30 год.
  2. Для безпеки дітей після 30 год. вхід на територію закладу ЗАБОРОНЕНО!!!
  3. Забирати дитину можна після 16.30 год.
  4. Ранкове приймання дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи, на території закладу, за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов – на вході до приміщення).
  5. Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті рот та ніс.
  6. Вихователь проводить температурний скринінг дітей при вході (початковий), а також кожні 4 години (поточний) із занесенням показників у відповідний журнал.
  7. Дітей, у яких виявлено температуру тіла вища за 37,2 С не допускаються до садочка та тих, у кого є симптоми гострого респіраторного захворювання.
  8. Якщо протягом дня вихователь виявляє у дитини температуру вища за 37,2 С, то ізолює її, відтак інформує керівника закладу, медпрацівника та батьків.
  9. Всі протиепідемічні заходи, спрямовані на захист дітей (термометрія, навчання миття рук, навчання правилам етикету кашлю тощо) проводяться в ігровій формі та за особистим прикладом дорослих.
  10. Надано пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі (прогулянок та занять).
  11. Розроблено адаптивний графік  прогулянок, з метою недопущення об’єднання/змішування груп.
  12. На період карантину у закладі забороняється:
  • використання багаторазових (тканинних рушників);
  • використання м’яких іграшок;
  • використання килимів з довгим ворсом;
  • перебування у вуличному взутті всередині приміщення;
  • проведення масових заходів за участю дітей з більш ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів).

Сторінка батьків

postheadericon ДОРОЖНЯ КАРТА ЗДО У 2020-2021н.р.

ДОРОЖНЯ КАРТА ЗДО НА 2020/2021 н.р.

Секс шоп Купить мед. справки