Результати моніторингу якості освіти
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 №1283 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу.
Оцінка досягнень проводилась за рівнями:
Високий– показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні вміння;
Достатній– показник проявляється частково й ситуативно, дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;
Середній– показник проявляється вкрай рідко, знання та практичні вміння дуже обмежені та безсистемні;
Початковий– повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.
Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнюються, робляться відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.
Упровадження моніторингових досліджень
у діяльності закладу дає можливість:
- результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес;
- стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів;
- ефективно розподіляти ресурси закладу.
Оцінювання результатів освітнього процесу у дошкільному закладі здійснюється двічі на рік
(жовтень, травень)
за двома напрямками:
виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти, готовність дітей старших груп до навчання в школі.
Показники компетентності та рівня досягнень дошкільників
ВІСТІ З ГРУП на початок 2024 – 2025 н.р. (жовтень)
ПОКАЗНИКИ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ (жовтень) 2024-2025
Показники компетентності та рівня досягнень дошкільників
ВІСТІ З ГРУП на початок 2023 – 2024 н.р. (жовтень)
ПОКАЗНИКИ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ (жовтень)2023-2024 н.р.
ВІСТІ З ГРУП на кінець 2023 – 2024 н.р. (травень)
ПОКАЗНИКИ РІВНЯ ДОСЯГНЕНЬ (травень) 2023-2024 н.р.
Організована освітня діяльність дітей у формі нетрадиційних занять планується переважно у першу половину дня. Результативність їх проаналізована згідно з діагностуванням та проведенням порівняльних аналізів. З таких тематичних розділів як «Особистість дитини», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», відмічається позитивна динаміка, діти всіх вікових груп мають знання, що відповідають високому та середньому рівню. Доопрацювання потребують розділи «Мовлення дитини», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в соціумі».
Результати моніторингу індивідуального розвитку здобувачів освіти в усіх вікових групах та рівень компетентності вихованців за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» показав, що програмові вимоги засвоєні дітьми на 91%.
Високий рівень засвоєння матеріалу в цілому з усіх розділів програми із 113 дітей мають 22 дитини, достатній рівень 46 дітей, середній рівень 35 дітей, початковий рівень мають 10 дітей.
Аналіз результатів освітнього процесу в старших групах показав, що всі діти підготовлені навчання в школі, із 25-х дітей 6-ти річного віку мають рівень розвитку:
- високий – 7 (що становить 28%);
- достатній – 9 (що становить 36%);
- середній – 9 (що становить 66%);
- низький – 0 (жодної дитини низького рівня розвитку).
Значну роль в засвоєнні знань дітей старшого дошкільного віку мала індивідуальна робота з навчання грамоти та логіко-математичного розвитку.
Дані результати свідчать про результативність застосованих вихователями педагогічних технологій та ефективність форм і методів роботи з дітьми.
Разом з тим потребує подальшого удосконалення робота вихователів всіх груп щодо вдосконалення у вихованців вміння і навичок продуктивної діяльності дітей. Досить низьким залишається рівень словесної творчості дошкільників та вміння переказувати художні твори.