ДИСТАНЦІЙНИЙ СУПРОВІД ПЕДАГОГІВ
Організація дистанційного навчання у ЗДО
12 березня усі заклади дошкільної освіти були закриті на карантин через епідемію коронавірусу. Тож перед батьками і педагогами постало питання, як забезпечити дітям дошкільного віку освітній процес у цей час.
Міністерство освіти і науки України сформулювало рекомендації для керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів освіти всіх форм власності (листи МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154, від 13.03.2020№ 1/9-161).
Наказом від 16.03.2020 за № 406 передбачено організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID – 19 в закладах освіти, що функціонують на території України.
Всім освітнім закладам було рекомендовано налагодити можливість отримувати освіту та спілкуватись з педагогами за допомогою дистанційних технологій.
Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про освіту» керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
При запровадженні дистанційної роботи закладу дошкільної освіти керівник видає відповідний наказ «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину».
Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 наказом по закладу дошкільної освіти запроваджується:
1. Дистанційна робота вдома педагогічним працівникам, а також працівникам (бухгалтерії, відділу кадрів….тощо – за можливості ) закладу освіти.
2. Упродовж робочого часу, визначеного графіка, працівники зобов’язані:
– виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором,
– відповідати на дзвінки керівника;
– перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;
– організувати та проводити за розпорядженням керівника освітній
-процес за допомогою дистанційних технологій;
– складати або корегувати плани роботи, готувати матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності),
– писати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку;
– викладати матеріал під час скайп-конференцій, спілкування у групі по вайберу, вотсапу, через електронну пошту, надсилати опитувальники для батьків тощо.
На карантині опинились не лише діти, а й деякі батьки, тому вкрай важливо педагогам закладу дошкільної освіти підтримувати зв’язок із батьками, допомогти їм організувати найкращий садочок у себе вдома.
Згідно із частиною другою статті 30 Закону України «Про освіту» заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності – на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до інформації та документів (освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства).
В роботі з батьками вихователь-методист та вихователі публікують рекомендації на онлайн-ресурсах.
Сервіси дистанційного навчання для педагогів
Онлайн-курс «Підвищення кваліфікації педпрацівників»
РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАП
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
ВЕБІНАРИ З ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
- Оксана Пасічник “Технічні особливості організації дистанційної освіти”
- Інна Большакова “Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення”
- Юрій Гайдученко “Креативний контент дистанційного навчання”
- Ольга Питюр “Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти”
ІНТЕРАКТИВНІ ПОДОРОЖІ І ВИСТАВКИ
https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)
https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)
https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur(прогулянка музеєм Ханенків)
https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne (Лувр)
https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)
https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)
https://www.metopera.org (Метрополітен)
https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)
https://www.youtube.com/channel/UCbNaKxi1j-Q5jWZDpJZp56g/featured (Ukrainer)
https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)
https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)
Семінар — практикум для педагогів «Місток порозуміння між батьками та ДНЗ»
rl=54058&fbclid=IwAR20ay_puw_jlZ1IFMckxNIm5zjkiiEhb7xYlNL2vPn-sbVAqs0u_5fmmjk
Методична розробка : консультація для батьків «Як організувати дозвілля дитини під час карантину».
Семінар – тренінг для вихователів
https://vseosvita.ua/library/seminar-trening-dla-vihovateliv-129788.html?rl=54058&fbclid=IwAR24KyXqBRSjTM6u0VURF_oexU5n7l-GOVuYr0VkukTjWQOtJyUKL3HnENE
17 корисних сайтів для саморозвитку та самоосвіти
Шановні колеги!
Надсилаю Вам детальну інформацію, щодо дистанційного навчання.
Вас вітає цифрове видавництво «MCFR»,
журнал «Практика управління дошкільним закладом освіти» «Практика управління закладом освіти»,«Вихователь -методист дошкільного закладу»,«Методична скарбничка вихователя»
Запрошуємо Вас та Ваших колег взяти участь в ексклюзивній освітній програмі:
Навчання у Вищій школі освітнього менеджменту — дистанційне. Не потрібно їздити на заняття, відвідувати лекції або семінари.
Підвищуйте кваліфікацію:
-
у зручний для вас час
-
без відриву від роботи
Сертифікат від Цифрового видавництва MCFR
ТЕМА: Інтелектуальні карти в дошкільному закладі (30 годин)
обсяг підвищення кваліфікації — 30 годин.
Тривалість навчання — два місяці
ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ 720 грн.
Програма насамперед для вихователів-методистів та вихователів дошкільних закладів. Також вона буде корисною і для практичних психологів та керівників дитячих садків.
Технологія Mind Mapping:
- Інтелектуальні карти: суть методу та його джерела
- Особливості складання інтелектуальних карт
Інтеграція змісту освіти за допомогою інтелектуальних карт:
- Інтелектуальні карти в інтегрованому освітньому процесі
- Блочно-тематичне планування
Інтелектуальні карти як комбінований метод навчання:
- Організація навчально-пізнавальної діяльності дошкільників
- Робота з художніми творами
Інтелектуальні карти в управлінні та самоосвіті:
- Управлінська та методична робота
- Самоосвітня діяльність
Автор та лектор курсу
Інна Кіндрат