ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ
Педагогічна рада № 1
Тема: “Сучасні підходи використання в освітньому процесі технології критичного мислення” (22.12.2020р.)
Порядок денний:
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. «Реалізація змісту завдань розділу «Інформаційна культура» програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт».
3. Забезпечення відповідності основним принципам розвитку критичного мислення (презентація вихователя-методиста).
4. Результативність роботи з логіко-математичного розвитку 6 р.ж. (за результатами тематичної перевірки).
5. Методична панорама «Розвиваємо критичне мислення дітей засобами дитячого експериментування» (вихователі груп).
Педагогічна рада №2
Тема: “Інформаційно-комунікативна компетентність педагогів як необхідна умова успішної професійної діяльності” (23.03.2021р.)
Порядок денний:
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Огляд результатів анкетування щодо використання педагогами ІКТ в освітньому процесі (вих..-метод)
3. Використання інформаційних технологій для підвищення кваліфікації та власної інформаційної культури (з досвіду роботи педагогів).
4. Огляд сучасного програмно-методичного забезпечення у сфері ІКТ та можливості його застосування у професійній діяльності.
5. Майстер-клас «Як створити візуальні й аудіовізуальні медіа продукти для освітнього процесу» (педагоги закладу)
спільної партнерської діяльності вихователя та дітей під час організації освітнього процесу.
6. «Результативність використання ІКТ в освітньому процесі різних вікових груп» (за результатами тематичної перевірки).
7. Про атестацію педагогічних працівників. Звіти педагогів, які атестуються.
8. Затвердження матеріалів на виставку педагогічних технологій «Зернини досвіду – 2021».
Педагогічна рада №3
Тема: “Підсумки роботи за 2020-2021 н.р.:
досягнення, перспективи розвитку” (18.05.2021р.)
Порядок денний:
1. Виконання рішень попередньої педради.
2. Виконання завдань річного плану (доповідь).
3. Аналіз рівня сформованості життєвої компетентності дітей за 9 місяців (за результатами контрольно-перевірочних занять).
4. Організація життєдіяльності дітей груп раннього віку (за результатами комплексного вивчення).
5. Психологічна готовність старших дошкільників до навчання в школі.
6. Звіт про роботу творчої групи.
7. Літо – пора оздоровлення:
7.1. Пріоритетні завдання ДНЗ на літній оздоровчий період (схвалення плану роботи ЗДО). Презентація плану роботи на літній оздоровчий період.
7.2. Комплекс медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей, профілактика дитячого травматизму – рекомендації.
7.3. Особливості планування роботи влітку.
8. «Педагогічна веселка» (презентація дидактичних, розвивальних ігор, посібників, спрямованих на розвиток у дітей емоційної культури та моральних почуттів).
Педагогічна рада №4
Тема: “Підсумки оздоровчого періоду
та завдання колективу
на 2021-2022 навчальний рік” (27.08.2021р.)
Порядок денний:
1.Виконання рішень попередньої педради
2. Аналіз роботи дошкільного закладу протягом літнього оздоровчого періоду.
3. Готовність груп до нового навчального року.
4. Визначення завдань на 2021-2022 н.р. та схвалення річного плану роботи.
5. Результати роботи дошкільного закладу з охорони праці, безпеки життєдіяльності та ЦЗ.
6. Відкритий мікрофон.