Архіви за Вересень, 2025

postheadericon ПРОЄКТ “ДУМАЙ НА РІВНИХ”

Думай на рівних: комплексна програма соціально-емоційного розвитку та психосоціальної підтримки дітей дошкільного віку

Головна мета “Думай на рівних”
формувати у дітей навички критичного мислення, ефективної комунікації, емпатії, самовпевненості, а також розуміння та повагу до інших.

Продовжуємо реалізацію проєкту  за підтримки міжнародною неприбутковою організацією «Think equal» у 2025/2026 н.р. 

Міжнародна неприбуткова організація «Think equal» https://thinkequal.org/ (Великобританія) у партнерстві з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» упродовж 2025/2026 року реалізуватиме проєкт, який сприятиме формуванню соціально-емоційних навичок у дітей дошкільного віку, посилюватиме професійні навички педагогів з питань соціально-емоційного розвитку та ментального здоров’я дітей дошкільного віку, розвиватиме навички батьків підтримувати стересостійкість і соціально-емоційне благополуччя своїх дітей. 

???? Програма “Думай на рівних” для дітей 5-7 років, схвалена Міністерством освіти і науки України, допомагає розвивати:
???? Соціальні навички
???? Емоційний інтелект
???? Що вже зроблено?
???? Проведено набір та навчання тренерської й менторської команд.
???? Розпочато навчання педагогів на спеціально розробленій платформі ????????.

Програма розрахована на 90 годин, що викладаються впродовж 30 тижнів (1 урок – 1 година, 3 уроки на тиждень). Складається з 4-ох рівнів: рівень 1: вік 3-4 роки; рівень 2: вік 4-5 років; рівень 3: вік 5-6 років; рівень 4: вік 3-6 роки.

В Україні наразі проводиться пілотне втілення 4 рівня програми, розробленого спеціально для дітей, що перебувають в особливо травматичних умовах (військові дії, біженство, тощо).

Таке навчання допоможе дітям зрозуміти себе, свої почуття та емоції, навчитися взаємодіяти з однолітками, здобути навички соціальної адаптації, вміння ставити цілі та конструктивно вирішувати проблеми, закладаючи міцний фундамент для успішного життя.

Переваги соціально-емоційного навчання

Протягом більш ніж 60-ти років проводяться наукові дослідження та оцінювання щодо важливості розвитку соціально-емоційних компетенцій. Дослідження доводять, що здобуття соціально-емоційних навичок в дитинстві призводить до успіху у таких сферах:

  • Академічні перспективи. Дослідження доводять, що у дітей, які здобули ці навички в ранньому дитинстві, академічна успішність підвищуються на 11-17%. Діти також мають удвічі більше шансів отримати диплом про вищу освіту, на 50% більше шансів закінчити середню школу та мати постійну роботу до 25 років.
  • Комунікація. Покращення поведінки, а також стосунків у садочку, а згодом і школі, в тому числі покращення стосунків між учнями та вчителями. Зниження вирогідності булінгу.
  • Зниження рівня тривожності, гніву, агресії, підвищення рівня емпатії, впевненості у собі, саморегуляції та побудови стосунків з іншими
“Ніхто не народжується з ненавистю до іншої людини через колір її шкіри, походження чи релігію… Люди повинні навчитися ненавидіти, і якщо вони можуть навчитися ненавидіти, їх можна навчити любити”.

Нельсон Мандела

Діти здобувають такі навички

  • Керувати власними емоціями та імпульсивною поведінкою;
  • Розвивати свою впевненість і самооцінку;
  • Співпереживати та проявляти увагу до інших;
  • Ефективно вирішувати проблеми та вчитися розв’язувати конфлікти мирним шляхом;
  • Розвивати навички критичного мислення та приймати відповідальні рішення;
  • Підтримувати здорові стосунки та вчитися співпрацювати.

У дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №10 “Ялинка” Черкаської міської ради участь у проєкті приймають 3 групи:

група №6 “Ромашка” (вихователь Тетяна УКОЛОВА)

група №5 “Перлинка” (вихователь НЕЩАДИМ)

група №4 “Веселунчики” (вихователь Юлія ТИРІКОВА)

куратор проєкту вихователь-методист

Ольга КОВАЛЕНКО.

Діти здобувають такі навички

  • Керувати власними емоціями та імпульсивною поведінкою;

  • Розвивати свою впевненість і самооцінку;

  • Співпереживати та проявляти увагу до інших;

  • Ефективно вирішувати проблеми та вчитися розв’язувати конфлікти мирним шляхом;

  • Розвивати навички критичного мислення та приймати відповідальні рішення;

  • Підтримувати здорові стосунки та вчитися співпрацювати.

postheadericon 1 ВЕРЕСНЯ – ДЕНЬ ЗНАНЬ

З 1 вересня - вітання та картинки на День знань смішні й красиві - Главред

1 ВЕРЕСНЯ – ДЕНЬ ЗНАНЬ!

Сьогодні стартує подорож до Світу знань 2025/2026 навчальний рік. Світу сповненого  яскравими враженнями та захоплюючих відкриттів.

Він ясним промінчиком постукав у вікна всіх вихованців, запрошуючи їх до дитячого садочка. Новий навчальний рік розпочався святковою атмосферою, барвами осінніх квітів, танком золотистого падолисту і веселими дитячими посмішками.

Для малят – це перше свято в новому навчальному році. Заклад  гостинно відкрив двері також і  діткам, які вперше прийшли до груп. Для них було проведено розвагу, де веселий Незнайка грав з ними в ігри, загадував загадки, співав пісень. Веселий настрій  малята зберегли на цілий д

Для дітей садових груп був проведений «Єдиний урок безпеки», провідним інспектором відділу запобігання НС по ЧМГ Черкаського районного управління ГУ ДСНС України у Черкаській області Зінченко Л.О.

          Вітаємо всіх причетних до цього свята.

Бажаємо міцного здоров’я, творчої наснаги, матеріального достатку!

Хай ваші мрії збуваються!

Вересень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Гру    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Секс шоп Купить мед. справки