Аналіз обстеження готовності дітей
до навчання в школі
Обстежено дітей (6 річного віку) – 35
за 2022-2023 н.р.
|
Кількість дітей
|
% від загальної кількості
|
Високий рівень
|
13
|
37%
|
Достатній рівень
|
19
|
54%
|
Середній рівень
|
3
|
9%
|
Низький рівень
|
0
|
0%
|
Дата: 16.05.2023р.
Вихователь-методист Ольга КОВАЛЕНКО
Психологічна готовність до шкільного навчання – це певний стан психічного розвитку особистості дитини у перехідний період від дошкілля до шкільного віку, який зумовлює формування в неї здатності брати участь у шкільному навчанні.
У дитини дошкільного віку не може бути сформованих «шкільних» якостей у чистому вигляді, оскільки вони, як і будь-які інші, складаються в ході тієї діяльності, для якої вони є необхідними.
Психологічна готовність полягає не в тому, що у дитини виявляються сформованими саме «шкільні» якості, а в тому, що вона оволодіває до наступного їх засвоєння.
Настання готовності не завжди чітко визначається хронологічним критерієм. Повна психологічна готовність до навчання в школі може сформуватися і задовго до, і набагато пізніше після фактичного відвідування школи.
Що таке шкільна зрілість? Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості:
інтелектуальна;
емоційна;
соціальна.