postheadericon Діагностика дітей до школи

Аналіз обстеження готовності дітей

до навчання в школі

 Обстежено дітей  (6 річного віку) – 25

за 2023-2024 н.р.

 

Кількість дітей

% від загальної кількості

Високий рівень

                7

                28%

Достатній рівень

                9

                36%

Середній рівень

                 9

                36%

Низький рівень

                 0

                0%

 

 

Дата:      17.05.2024р.                                        

Вихователь-методист: Ольга КОВАЛЕНКО

Психологічна готовність до шкільного навчанняце певний стан психічного розвитку особистості дитини у перехідний період від дошкілля до шкільного віку, який зумовлює формування в неї здатності брати участь у шкільному навчанні.

У дитини дошкільного віку не може бути сформованих «шкільних» якостей у чистому вигляді, оскільки вони, як і будь-які інші, складаються в ході тієї діяльності, для якої вони є необхідними.

Психологічна готовність полягає не в тому, що у дитини виявляються сформованими  саме «шкільні» якості, а в тому, що вона оволодіває до наступного їх засвоєння.

Настання готовності не завжди чітко визначається хронологічним критерієм. Повна психологічна готовність до навчання в школі може сформуватися і задовго до, і набагато пізніше після фактичного відвідування школи.

Що таке шкільна зрілість? Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості:

Ÿ      інтелектуальна;

Ÿ      емоційна;

Ÿ      соціальна.

    Значну роль в засвоєнні знань дітей старшого дошкільного віку мала індивідуальна робота з навчання грамоти та логіко-математичного розвитку.        

         Але за результатами обстеження дітей всіх вікових груп треба відмітити, що і надалі більше уваги необхідно приділяти саме розвитку, а не навченості.  Тому що, тільки 34% дітей можуть застосовувати свої знання щодо розв’язання проблеми, працюють на творчому рівні, а останні діти – це діти, які працюють за підказкою вихователя, самостійно не спроможні розв’язати проблему.

         Для реалізації на практиці вирішення завдань розвитку дитини у плануванні освітньої діяльності доцільно віддати перевагу, в наступному навчальному році, міні-заняттям, адже вони надають змогу врахувати міру зацікавленості, інтерес дітей, дозувати інформацію чи завдання.

Грудень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Секс шоп Купить мед. справки