postheadericon РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ

РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ       

Пропонуємо навчати вашу малечу в ігровій формі. Навчитися складати розповідь можна за допомогою сімейних фотографій або іграшок, а полюбити читання допоможе власноручно видана книга!

              Гра «Склади картинку»

       Запропонуйте дитині підібрати голови і хвости різних тварин. Або нехай вона повеселиться, створюючи нових диво-звірів!

       Що знадобиться:

  • Зображення тварин з журналів або недорогих книжок з картинками
  • Ножиці
  • Клей
  • Листи щільного паперу
  1. Виріжте зображення різних тварин. Розріжте картинки навпіл, розділивши частину з головою і хвостову.
  2. Покладіть половинки картинок з головами на підлогу або на стіл перед дитиною. Дістаньте одну з половинок з хвостом і дайте дитині підібрати до нього відповідну голову.
  3. Нехай дитина наклеїть цілу тварину на аркуш паперу. Запропонуйте дитині спеціально переплутати голови і хвости, щоб вийшли нові смішні звірі!

Освоювані навички, які розвиває дана гра:

  • Навички класифікації
  • Когнітивні/розумові навички
  • Розвиток дрібної моторики

                    Розвиваюча гра «Долонька»

               Застосувавши уяву, ваша дитина зможе створити дивовижні речі з контуру власної руки.

       Що знадобиться:

  • Листи паперу
  • Фломастери
  1. Обведіть долоню руки дитини на декількох листах паперу.
  2. Запропонуйте дитині розфарбувати контури руки, перетворивши їх на що завгодно – наприклад в індичку, півника, квітник, персонажа з пишною шевелюрою, схід сонця, смішне чудисько, дикобраза і так далі. Подивіться, скільки різних варіантів малюнка зможе придумати дитина!

Варіанти гри. Можете обвести і ступню і подивитися, що дитина зможе зробити з цим контуром.

      Освоювані навички:

  • Усвідомлення власного тіла
  • Творчість і уява
  • Дрібна моторика
  • Самооцінка/самосвідомість

 Книга про мене: розвиваюча гра для дітей

Допоможіть дитині зробити особливу книжку – де вона сама буде головним героєм!

Що знадобиться:

  • Аркуші білого паперу
  • Журнали з картинками
  • Фотографії вашої дитини та інших членів сім’ї
  • Малюнки дитини
  • Ножиці
  • Клей
  • Ручка
  • Степлер
  1. Зберіть візуальні елементи, значимі для вашої дитини, її власні малюнки, улюблені картинки з журналів, сімейні фото та інше.
  2. Наклейте кожен елемент на аркуш чистого паперу. Нехай малюк пояснить значення кожної картинки, а ви запишіть інформацію внизу листа.
  3. Скріпіть сторінки разом і прикладіть обкладинку, на якій напишіть “Все про мене”. Коли книга буде закінчена, прочитайте її разом.

Варіанти гри.

      Дитина може додавати в книгу нові сторінки, коли захоче. Можливо, їй навіть захочеться розподілити їх по розділах.

 Освоювані навички:

  • Когнітивні/розумові навички
  • Вираження емоцій
  • Дрібна моторика
  • Самооцінка/самосвідомість

 Історія в картинках: розвиваюча гра для дітей

       Усі люблять дивитися на сімейні фотографії, згадуючи дорогоцінні моменти життя. Дізнайтеся, чи зможе ваша дитина розкласти фото в хронологічному порядку.

        Що знадобиться:

  • 3 або 4 фото сімейної відпустки, дня народження або іншої особливої події
  1. Перемішайте фотографії і розкладіть на столі.
  2. Попросіть дитину згадати, що відбувалося спочатку, і вибрати відповідне фото.
  3. Потім попросіть її вибрати фотографію, на якій зображене те, що було далі. Продовжуйте, поки малюк не збере усі фото в хронологічному порядку.
  4. Попросіть дитину розповісти про те, що відбувалося, від початку до кінця, ставлячи питання, щоб допомогти їй згадати усе більш детально.

Варіанти гри. Виберіть декілька фотографій, що відображають різні події, і попросіть дитину розкласти їх по подіях. Після цього треба буде розкласти фотографії, присвячені одній і тій же події, в хронологічному порядку.

Освоювані навички:

  • Навички класифікації
  • Когнітивні/розумові навички
  • Дрібна моторика
  • Підготовка до навчання читанню
  • Встановлення послідовності/групування
  • Соціальна взаємодія

Історія іграшок: розвиваюча гра для дітей

        Ось так можна вигадати цікаву історію: кожного разу, коли ви дістаєте нову іграшку, історія міняється!

         Що знадобиться:

  • 6-10 іграшок вашої дитини : м’ячик, лялька, кубик, солдатик, деталь конструктора “Лего”, головоломка, пензлик для малювання, машинка та інше.
  • Паперовий пакет

1.Покладіть іграшки в паперовий пакет, щоб дитина їх не бачила. Сядьте на підлогу або за стіл, поставивши пакет між вами і дитиною.

  1. Дістаньте одну іграшку і почніть вигадувати про неї історію. Наприклад, якщо ви дістали м’ячик, ви можете почати так: “Дуже давно жив собі м’ячик, який умів стрибати до самого неба”.
  2. Дістаньте наступну іграшку і запропонуйте дитині продовжити казку, використовуючи нову іграшку. Наприклад, якщо вона дістала кубик, то може продовжити так: “М’ячик стрибнув на землю і зустрів кубика, який сказав : “Хотів би я стрибати так само, як ти”!”.
  3. Продовжуйте, по черзі виймаючи іграшки і пограйте в таку ж гру з іншими предметами, наприклад продуктами, одягом, м’якими іграшками та ін.

 14 ігор для дітей 3-6 років у черзі, сховищі та в дорозі

       Коли під рукою нема олівців, Lego та планшету. А є лише мама, яка хоче відволіктися від новин і думок, і дитина 3-6 років, яка нудьгує без своїх іграшок та друзів. І зчитує мамин стан. Тоді можемо грати у таке:

  1. Що спільного?Наше завдання – по черзі називати, що спільного у двох предметах. Наприклад: «Що спільного у огірка і динозавра?» – «Вони можуть бути зеленими». «Що спільного у бджоли і літака?» – «Вони обоє можуть літати».
  2. Складайка. Наше завдання – по черзі називати, з чого складається будь-який предмет або явище. Наприклад: «З чого складається стільчик?» – «З сидіння, спинки та чотирьох ніжок».
  3. Четвертий зайвий. Наше завдання – назвати три схожі предметі і один зайвий. Наприклад, «Джинси, футболка, кросівки, помідор. Яке слово тут зайве?».
  4. Хто ким був раніше?Наприклад: «Чим раніше була калюжа?» – «Дощиком». «Чим раніше було морозиво?» – «Цукром, молоком…»
  5. Що буде, якщо…?Наше завдання – розвивати у дитини причинно-наслідкові зв’язки і уяву. Наприклад, «Що буде, якщо не зачинити дверцята холодильника?», «Що буде, якщо не вимкнути кран з водою?», «Що буде, якщо не буде птахів? (буде більше комах)», «Що буде, якщо не буде цукерок?»
  6. Порівнялка.Наше завдання – по черзі називати і порівнювати предмети навкруги. Наприклад: «Що вище: будинок чи паркан?», «Що ближче до нас: червона машина чи біла?», «Де більше людей: в магазині чи в ліфті?», «Що їде швидше: поїзд чи ліфт?».
  7. Окомір.Наше завдання – по черзі виміряти відстань у кроках велетня і мурашки до наступного об’єкту. Наприклад, «Мій окомір мені підказує, що до дверей/магазину/дерева залишилося 15 велетенських кроків і два мурашиних».
  8. Відгадайка.Наше завдання – разом відгадувати, хто куди йде, що хоче, ким стане, коли виросте, де працює тощо. І уважно слухати. Наприклад: «Дивись, он там дівчинка йде. Як думаєш, чим вона зранку снідала? А про що вона мріє? Чому? А чого вона боїться?» (Тут ми уважно слухаємо, бо дитина з великою ймовірністю говоритиме про себе)
  9. Загадайка.Наше завдання – по черзі загадувати предмети навкруги і не тільки. Наприклад: «Я загадала щось, що справа від мене, жовтого кольору і має прямокутну форму» або «Що має чотири колеса і возить пасажирів? (таксі або автобус)»
  10. Тварини.Ви називаєте тварину/птаха, а дитина відгадує, чим вона вкрита: пір’ям, хутром або шкірою.
  11. Спільна історія. Ми разом із дитиною речення за реченням по черзі складаємо спільну казку. Наприклад, Ви кажете: “Одного разу жив на світі краб на ім’я Кука. Який він був?” Дитина: “Великий і червоний”. Далі по черзі ви розповідаєте, де він жив, що любив, як знайомився з друзями тощо. Вплітаємо сюди інтереси нашої дитини.
  12. Прислухайка. Наше завдання – мовчки протягом 1-2 хвилин прислуховуватися до звуків навкруги. Наприклад, стрілка годинника, чиєсь дихання, краплі дощу тощо. Виграє той, хто нарахує максимальну кількість звуків.
  13. Плескалка.Наше завдання – по черзі називати 5 друзів, ляльок, динозаврів, супер-героїв, машин, страв тощо. І щоразу плескати у долоні.
  14. Супер-сила. Наше завдання – по черзі запитувати одне у одного про супер-силу. Наприклад: «Яка у тебе супер-сила?» – «Я вмію готувати смачні млинці з медом і сметаною! А у тебе?»

Граємо та рясно поливаємо словами підтримки наших синів і дочок. Бо їх самооцінка в дорослому житті – це той погляд, яким ми на них дивимося зараз.

Грудень 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Секс шоп Купить мед. справки